Op een idyllisch eiland

31 januari 2015 - Malé, Maldiven

Hoe vaak droom je er niet van? Relaxen en chillen op een idyllisch eiland in de Indische oceaan. Vandaag gaat dat werkelijkheid worden. We gaan naar de Malediven. We vliegen al lekker vroeg in de ochtend naar Malé, de hoofdstad van de Malediven. Het is niet meer dan ruim een uur vliegen. Dan begint het spektakel. Een watervliegtuig brengt ons in een half uurtje naar het eiland. Het is een geweldige belevenis. Twee jonge piloten in korte broek en teenslippertjes brengen het vliegtuig snel op hoogte en we zien de eerste bounty-eilanden onder ons opdoemen. Wouw hier gaan we naar toe! We zien het eiland liggen waar we naar toe gaan. De landing met de seaplane is al even spectaculair als de start. De seaplane legt gewoon aan bij een soort vlonder in zee. Het laatste stukje is per boot van het resort. Het is een paradijsje in de Indische oceaan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Erna en Arend Vruggink:
    1 februari 2015
    Erg leuk om al jullie verhalen te lezen. Ook erg herkenbaar .
    Wij wensen jullie nog fijne dagen op het mooie bounty eiland. Geniet ervan en voor straks een goede terugreis. Erna en Arend
  2. Henk:
    1 februari 2015
    Wat een mooie afsluiting van jullie reis. Wat een bounty eiland. Super. Geniet van het eiland en van elkaar.
  3. Gijs van Dijk:
    1 februari 2015
    Hallo Jan en Hetty, wat een prachtige verhalen en foto's. En wat een afsluiting op een bounty eiland. Als we de verhalen lezen hebben jullie erg genoten.
    Wij wensen jullie een behouden thuisreis.
    Groet Gijs en Liesbeth