Finale

30 januari 2015 - Negombo, Sri Lanka

Nog 66 kilometer naar Negombo en dan zit het er op. Dan zijn we weer op de plek waar we begonnen zijn. We gaan op tijd weg want we willen bijtijds in Negombo zijn. De volgende dag moeten we vroeg uit de veren. Want de gaan heerlijk relaxen op de Malediven. Onderweg stoppen we nog voor een kop koffie. Dit keer is de koffie goed te drinken maar in veel gevallen is het niet meer dan slootwater. We spreken een stel en Mexico/Spanje. Zij hebben Sri Lanka op de motor verkend. We wisselen ervaringen uit. Altijd weer leuk om avonturiers uit andere landen te spreken. We hebben iets gemeenschappelijks, dat zal het zijn. We komen aan bij ons verblijf waar we zijn gestart. We worden weer hartelijk ontvangen. Eerst een bier op onze fietstocht en met enige trots zeggen we: ‘we hebben het toch weer gefikst’. We maken de fietsen vast klaar voor het transport naar Nederland. Nog even eten bij ons favoriete restaurant met een meer dan hartelijke en gastvrije Engelsman als eigenaar. De laatste spulletjes pakken en we zijn klaar voor ons tripje naar de Malediven.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade